Výměna, vrácení a reklamace zboží

Zboží zašlete zpět k nám na jednu z níže uvedených možností. Poprosíme sdělit informaci o zaslání, pokud možno s číslem zásilky pro sledování, nejlépe e-mailem na info@nivasaza.cz.

A) Zaslání na adresu provozovny:

Nivasaža Trade, s.r.o., Náchodská 708/79, 193 00 Praha 20

Kontakty pro přepravce: telefon 732 352 184, e-mail info@nivasaza.cz.

B) Zboží je možné zaslat na pobočku Zásilkovny:

Okružní 1118, 250 81 Nehvizdy (DEPO)

Kontakty pro přepravce: telefon 732 352 184, e-mail info@nivasaza.cz.

C) Zboží je možné zaslat na pobočku Balíkovny:

Náchodská 701/95, 193 00 Praha - Horní Počernice,  (Praha 913)

Kontakty pro přepravce: telefon 732 352 184, e-mail info@nivasaza.cz.

 

Výměna zboží

Při výměně je nejlepší nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a po domluvě nevyhovující zboží zaslat k nám.

 

Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě - odstoupení od kupní smlouvy

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem na naší prodejně.

Pro odstoupení od kupní smlouvy je nejlepší použít vzorový formulář, který najdete zde.

 

Reklamace

Zboží může kupující reklamovat dle zákona po dobu 2 let. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží jeho využíváním.

Výrobky kožené galanterie nesmí být přetěžovány, hmotnost a velikost obsahu musí být vždy úměrná charakteru výrobku. Poškození výrobku nerespektováním uvedených zásad nemůže být předmětem reklamace.

Pro reklamaci je nejlepší vyplnit reklamační protokol, který najdete zde.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od data převzetí zboží.