Výměna, vrácení a reklamace zboží

Zboží zašlete zpět k nám na jednu z níže uvedených možností. Poprosíme sdělit informaci o zaslání, pokud možno s číslem zásilky pro sledování, nejlépe e-mailem na info@nivasaza.cz.

A) Provozovna:

Nivasaža Trade, s.r.o., Náchodská 708/79, 193 00 Praha 20

B) Zboží je možné zaslat i na pobočku Zásilkovny:

U Arborky 696, 19015, Praha 19 Satalice (DEPO)

Kontakty pro přepravce: telefon 732 352 184, e-mail info@nivasaza.cz.

 

Výměna zboží

Při výměně je nejlepší nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a po domluvě nevyhovující zboží zaslat k nám.

 

Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem na naší prodejně.

Pro odstoupení od kupní smlouvy je nejlepší použít vzorový formulář.

 

Reklamace

Zboží může kupující reklamovat dle zákona po dobu 2 let. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno Vaše IČ. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží jeho využíváním.

Výrobky kožené galanterie nesmí být přetěžovány, hmotnost a velikost obsahu musí být vždy úměrná charakteru výrobku. Poškození výrobku nerespektováním uvedených zásad nemůže být předmětem reklamace.

Pro reklamaci je nejlepší vyplnit reklamační protokol - vzorový formulář.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od data převzetí zboží.