Výměna, vrácení a reklamace zboží
Zboží zašlete zpět k nám na jednu z níže uvedených možností. Poprosíme sdělit informaci o zaslání, pokud možno s číslem zásilky pro sledování, nejlépe e-mailem na info@nivasaza.cz.
A) Zaslání na adresu provozovny:
Nivasaža Trade, s.r.o., Náchodská 708/79, 193 00 Praha 20
Kontakty pro přepravce: telefon 732 352 184, e-mail info@nivasaza.cz.
B) Zboží je možné zaslat na pobočku Zásilkovny:
Okružní 1118, 250 81 Nehvizdy (DEPO)
Kontakty pro přepravce: telefon 732 352 184, e-mail info@nivasaza.cz.
C) Zboží je možné zaslat na pobočku Balíkovny:
Náchodská 701/95, 193 00 Praha - Horní Počernice, (Praha 913)
Kontakty pro přepravce: telefon 732 352 184, e-mail info@nivasaza.cz.
Výměna zboží
Při výměně je nejlepší nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a po domluvě nevyhovující zboží zaslat k nám.
Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě - odstoupení od kupní smlouvy
Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem na naší prodejně.
Pro odstoupení od kupní smlouvy je nejlepší použít vzorový formulář.
Reklamace
Zboží může kupující reklamovat dle zákona po dobu 2 let. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží jeho využíváním.
Výrobky kožené galanterie nesmí být přetěžovány, hmotnost a velikost obsahu musí být vždy úměrná charakteru výrobku. Poškození výrobku nerespektováním uvedených zásad nemůže být předmětem reklamace.
Pro reklamaci je nejlepší vyplnit reklamační protokol - vzorový formulář.
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od data převzetí zboží.